woensdag 5 januari 2011

Een bofkont, of 'het equivalent van een natte droom'



10 opmerkingen:

  1. Jij hoopt vanaf nu op veel ijzel?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @Ri: Haha, deze editie heet 'ice run'. Dus eigenlijk loop ik op ijs :-). Ik loop heel graag buiten. Maar hier in het dorp wordt weinig gestrooid en daardoor (en door de ziekenboeg) heb ik wéken niet kunnen lopen. Vanaf vanmiddag heb ik daar dus geen last meer van! (en geen excuus meer)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goed zeg! Ik zei dat ook al tegen man, of dat niet iets voor hem is. Maar hij vindt het niet zo fijn lopen als buiten. Begrijp ik, maar het is een mooi alternatief voor als het buiten even niet kan.

    Succes ermee!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja. Bofkont. Das nou gek genoeg niet het eerste wat in me opkomt als ik dat ding zie.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. @Door: Ik loop, denk ik, ook het liefst buiten.

    @Noyy: Whahaha, wat komt dan het eerst in je op? Dit is voor mij het equivalent van een natte droom :-). Kunnen hardlopen wanneer ik maar wil.... Had ik een jaar geleden ook niet gedacht hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat was ook een leuke titel geweest: het equivalent van een natte droom. ;-)

    Succes met lopen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh My God. Ik zou geloof ik in tranen ter aarde storten als ik dit cadeau kreeg.
    Maar gelukkig hou jij wel enorm van hardlopen en kun je dat nu doen wanneer je maar wilt!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oeh heb jij zo'n loopband?? Wow.. wil ik ook (al heb ik geen ruimte over)... maar dan hoef je tenminste niet de deur uit om te sporten. Kan het bij wijze van nog voor de tv, terwijl je je favo serie kijkt :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh man oh man, wat zou ik graag zo'n ding willen hebben! Gaaf joh!

    BeantwoordenVerwijderen

Roeptoetert u maar!